пʼятницю, 14 вересня 2012 р.

Модуль 8. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: 
  1. Яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес; як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей? 
  2. Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; 
  3. Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття; 
  4. Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання: 
    1. самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні); 
    2. переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям; 
    3. обмежити кількість критеріїв до необхідних;  
    4. залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання;  
    5. уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів; 
    6. продумувати порядок критеріїв.

Немає коментарів:

Дописати коментар